Tuesday, December 11, 2012

Tips: Pergi nurseri dengan mak mertua

Bagi lelaki, jika anda mempunyai minat dan skills dalam gardening, anda ada banyak advantage dari orang yang tak pandai gardening. Salah satunya ialah utk ambil hati hati mak mertua atau memikat hati bakal mak mertua tapi dengan syarat mak mertua atau bakal mak mertua itu memang jenis yang suka gardening juga la... kalau tak tak guna jugak.

so, minggu lepas saya telah bawa mak mertua saya ke nurseri di jalan ke pilah dekat seremban. saya mmg suka nurseri tu sebab bnyak pilihan dan susunan bunga dia teratur dan harga dia agak berpatutan.

seronok mak mertua saya. saya belikan dia para besi 3 tingkat utk letak pokok2 pasu kecik supaya lebih tersusun dan teratur. alhmadulillah, dia sangat suka. nampak hilang stress dia asyik terperap di rumah.

Ni gambar2 di sekitar nurseri tu.

No comments:

Post a Comment